دوّر يمكن تلاقي

بحث مخصص

الأربعاء، ٢٦ نوفمبر ٢٠٠٨

عربة السيدات



تم حذف المقال تمهيدًا لنشره ورقيًا بكثير من التعديلات والإضافات الجديدة :)
3-1-2010


هناك ١١ تعليقًا:

Tamir Fat-hee يقول...

يا روقانه !

:D

أسماء علي يقول...

ماهو لو كنت جبتلك توك توك بالتقسيط كنت رحمت نفسك من ده كله
D:

youssuf يقول...

انها لمفاجأة غير سارة علي الأطلاق انا كنت بحب اقعد جمب السواق

Ophelia يقول...

لسة مكتشفة الموضوع ده من يومين بس عشان بقالى كتير أوى مش بركب الترام !

رحت على العربية الى فى النص لقيتها كلها رجالة إتخضيت !

أنا كمان بنادى بوجود كمسارية فى عربة السيدات بجد مش هزار !

ترام الرمل وحشنى أوى بجد .. أخد من عمرى سنين فى ثانوى و كلية .. كانت أيام !..

دنيا ...

DaddoooN يقول...

ونخرج من قضية المأذونة.. ندخل في قضية الكمسارية...

عمرو عز الدين يقول...

تامر فتحي باشا:

صباح الفل

(H)


دوكتورة أسماء:

بيناقشوا حاليا مشروع عربية توك توك للسيدات.. مفيش أمل


يوسف الفنان:

معلش تنازل و اقعد جنب الشباك عشاني


أوفيليا العزيزة:

و أنا بأنادي بالكمسارية بجد برضو بس القافية حكمت..

و على فكرة أنا مش ضد نقل عربية الستات للعربية الأولانية.. بالعكس ده امان لهم لو حصل لا قدر الله سرقة و لا حاجة في الساعات المبكرة أو المتأخرة من اليوم.. يكون معاهم السواق يستنجدوا بيه.. بدل ما هما كانوا معزولين في النص بلا حول و لا قوة و لا كمسري و لا كمسرية :P


العزيزة داليا:

و لسه.. في قضايا كتير.. ادعيلنا بس
بأفكر في قضية سواقة مشروع بس ده مش وقته



شكرًا ليكم و لتعليقاتكم الجميلة :)

DaddoooN يقول...

انا عايزة اكون اول سواقة توناية.. الساعة-المحطة عشان العصافرة سريع بيعدي ع الدائري و حتة مقطوعة مش امان للسيدات (تخيل الوجه التعبيري الي يعجبك)

إيما يقول...

بس ده بقاله فترة يا عمرو !! عشان المرة اللي فاتت لما جيت اسكندرية ركبنا في الوسط وبعد ما نزلنا منيرفا قالت لنا إن أول عربية عربية سيدات
عموما متزعلش شوية وهيرجعوا الستات في الوسط تاني زي ما عملوا في المترو عشان بيقولوا الستات بتعطل السواق وبتلخمه !!

غير معرف يقول...

أنا عاوزة تذاكر بمبي ..

لعربية الستات ماليش دعوة

غير معرف يقول...

هى كانت مفاجأة غير سارة للسيدات كمان العربية اللى فى الوسط أوسع و إحساسها مختلف . مش عارفة أيه المختلف فى الحقيقة بس العربية الأولى دى مش مريحة خالص . يارب يرجعوها زى الأول تانى بقى :)

mero يقول...

ضمن قائمة المواقف اللطيفة اللي بتحصل معاك يا عمرو :P

على فكـرة .. الترانيم ( مش لاقيالها اسم غير كده وده مش معناه اني بسخر على فكرة ) اللي بتشتغل مع دخول البلوج حلوة جداً !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...