دوّر يمكن تلاقي

بحث مخصص

الخميس، ٢٩ يناير ٢٠٠٩

حفل توقيع: حوار عواطلية





أصدقائي الأعزاء


يسرني ويسر صديق الكفاح المسلح ضد الهكسوس

د. محمد الدسوقي


أن ندعوكم لحضور حفل توقيع كتاب



(( حوار عواطلية ))


يوم الأربعاء 4 - 2 - 2009


بجناح دار ليلى ودايموند بوك في سراي كندا بمعرض القاهرة الدولي للكتاب



وذلك من الساعة الثالثة عصرًا وحتى الخامسة عصرًا



الدعوة عامة وعاوزين نكون لمة



أتمنى رؤيتكم جميعًا



******

جروب الكتاب على الفيس بوك:



صفحة الـEvent الخاصة بحفل التوقيع:



هناك ٧ تعليقات:

ismail يقول...

مبروك أ.عمرو عز الدين..
قرأت الكتاب الصيف اللي فات وكان حلو فعلاً.

عقبال حفلة توقيع كتابك العاشر

تحياتي

عمرو عز الدين يقول...

الله يبارك فيك يا إسماعيل

وبلاش أستاذ دي :)

وعقبال حفلات توقيعك أنت كمان :)

أسماء علي يقول...

مبروووك يا عموووور و اديني شايلة نسخة الكتاب لغاية مااشوفك بعد قرن من الزمن عشان توقعهولي
:))

المهم شد حيلك عايزين كتاب جديد بقى ..

وليد فؤاد يقول...

كل التوفيق يا عمور
وفي انتظار النسخة الموقعة
وعاوزين المزيديا معلم

غير معرف يقول...

الحمدلله اني كنت كفاية
وحصلت على توقيعك قبل الزحمة في 21/2/2008م

ههههههههههه
ولسه فاضل لي توقيع دسقسق بيه المحترم
ولكن لماذا القلق..
توقيعك يكفي ويزيد في الوقت الحالي

Ihab Omar يقول...

صور الحفل علي الفيس بوك يا فندم

غير معرف يقول...

عمرو العزيز..
فاتنى نص عمرى انا عارفة, فعلا فعلا كان يوم مش يتعوض.. كان نفسى اشوفك واتعرف عليك انت ود.محمد ..

بس اعمل ايه بقا مليش نصيب, كل الظروف وقفت ضدى وانا اللى كنت عملة حسابى الف فى المية انى هكون موجودة, تقريبا مقلتش ان شاء الله :(


ان شاء الله تتعوض بقا قريب فى كتابك التانى , ومش هقاطع .


حلوة الاغنية اللى انت حطتها على فكرة.



زهره :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...