دوّر يمكن تلاقي

بحث مخصص

الخميس، ٢٦ فبراير ٢٠٠٩

حوار عواطلية.. دائمًا من طرف واحد



في مفاجأة جميلة بالنسبة لي فوجئت بنشر هذا المقال عن كتابنا الحبيب (حوار عواطلية) في جريدة (الديار) المصرية عدد الثلاثاء الماضي، والذي كتبه الأستاذ محمد عثمان جبريل..

مقال جميل وسلمت يداه.. وشكرًا له على الفرحة التي اجتاحتني ولا تزال..

هناك ١٠ تعليقات:

Unknown يقول...

mabrouuuuuuuuuuk
ya rab 3ala tool
am so happy for u man
soooo glad
L kol mogtahed naseeeb
Nadya

من اجل عينيك يقول...

ياااه ياعمرو

انت بقيت مشهور قد كده

وانا بقيت صديقة عمرو المشهور هييييي

الف الف مبروك

بس انا عايزة اقرأ المقال اعمل ايه ؟

اوعى تقولي اسيف الصورة واقربها ازعل منك !!!

أحمد يحيى يقول...

ألف مبروك ياعمور..
ومبروك للدسوقي كمان عشان ميزعلش أنا عارفه قماص :$

يلا مستني كتاب كل واحد فيكوا في المعرض إن شاء الله. وإلا...

عمرو عز الدين يقول...

Nadya:

ربنا يخليكي أنا مش عارف أقولك إيه.. أنا قلتلك فرحان لفرحتك كمان :D

فعلا لكل مجتهد نصيب :)

عمرو عز الدين يقول...

فاطمة هانم:

شفتي بقى؟!

انتي بقيتي صديقة عمرو المشهور.. استني بقى لما أطلع في التليفزيون.. هتقولي إيه ساعتها؟

ههههههههههههه

الله يبارك فيكي يا فاطمة وعقبالك..

بالنسبة لقراية المقال عندك تلات حلول:

1- أنك تسيفي الصورة وتقريها (وجه شيطان ضاحك)

2- تنزلي زي الشاطرة بكرة تشتري جرنان اسمه (الديار) عدد يوم التلات وتقري المقال..

3- أنقل أنا المقال على الوورد من الصورة كلمة كلمة وحرف حرف وأبعتهولك على ايميلك وأروح أعالج نظري بعدها..

تحبي أنهي حل فيهم؟

عمرو عز الدين يقول...

أحمد باشا أبو شنطة وكاب:

وقبل المعرض وحياتك إن شاء الله :P

الله يبارك فيك يا أحمد..

ومبروك للدسوقي بالمرة عشان هو قماص :P

على الله ميجيش ويقراها :P

من اجل عينيك يقول...

الحل الثالث طبعا

وبالنسبة لنظرك ؟

وانا مالي :L

د. محمد الدسوقي يقول...

مممممممممممممم أهلا
ازيك يا أحمودي بيه وعزاعيزو باشا
بقى أنا قماص؟؟
أنتوا عارفين التاكسي اياه بتاع الحضرة .... المرة الجاية هعبيكم أنتوا الاتنين في شوال واحطكم للراجل في الشنطة بس لما أشوفكم ..
مالحق قبل ما أمشي ...
مبروك يا عمرو وعقبال ميكتبوا عنك في أخبار الحوادث أنت وأحمد ( تم العثور على شابين في جوال بداخل حقيبة إحدي عربات الأجرة في الأسكندرية ..............) سلام ونورتي يا فاطمة الموضوع

KEBLAWYAT يقول...

ألف مبروك

Ihab Omar يقول...

مبروك يا عمور انت و الدسوقي
مية مية يا شباب

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...